skargi

skargi, wnioski

SKARGI i WNIOSKI   pacjenci naszego Szpitala mogą zgłaszać w następujący sposób:

pisemnie

     1.  Na adres Dyrekcji Szpitala:

Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego

ul. Przybyszewskiego 49

60 – 355 Poznań

    2.   Wypełniając ankietę i umieszczając ją w jednej ze skrzynek z napisem „Ankiety”

    3.  Uwagi i skargi ubezpieczonych przyjmuje także:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Piekary 14/15

61 – 823, Poznań

tel. (61) 8506036, (61) 8506072,
bezpłatna infolinia 0 800 800 805 (pon-pt., w godz. 08-16),
www.nfz-poznan.pl
Dział Skarg, Wniosków i Informacji:
tel. (61) 8506075, (61) 6580407, (61) 6580451

Rzecznik Praw Pacjenta: Krystyna Barbara Kozłowska

ul. Młynarska 46,

01 - 171 Warszawa

Bezpłatna infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 800-190-590
(pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00)

Oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta: www.bpp.gov.pl

drogą elektroniczną:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

telefonicznie lub osobiście:

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta:
dr n. med. Maciej Błaszyk, tel. (61) 8691203, wtorek i czwartek od 12:00 – 13:00, po wcześniejszym umówieniu w Sekretariacie Dyrekcji, ul. Przybyszewskiego 49, wejście A, parter pok. Nr 4,

Dyrektor Szpitala lub jeden z jego zastępców, wtorek i czwartek od 12:00 do 13:00 po wcześniejszym umówieniu w Sekretariacie Dyrekcji, ul. Przybyszewskiego 49, wejście A pok. Nr 3.

 

 

Pacjent niepełnosprawny ruchowo może złożyć skargę lub wniosek w Dyrekcji Szpitala, zgłaszając się wcześniej w Portierni Szpitala (brama wjazdowa, ul. Przybyszewskiego). Przedstawiciel Dyrekcji zorganizuje spotkanie w odpowiednim miejscu.