skargi

skargi, wnioski

SKARGI i WNIOSKI   pacjenci naszego Szpitala mogą zgłaszać w następujący sposób:

pisemnie

     1.  Na adres Dyrekcji Szpitala:

Szpital Kliniczny im. H. Święcickiego

ul. Przybyszewskiego 49

60 – 355 Poznań

    2.   Wypełniając ankietę i umieszczając ją w jednej ze skrzynek z napisem „Ankiety”

    3.  Uwagi i skargi ubezpieczonych przyjmuje także:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Piekary 14/15

61 – 823, Poznań

tel. (61) 8506036, (61) 8506072,
bezpłatna infolinia 0 800 800 805 (pon-pt., w godz. 08-16),
www.nfz-poznan.pl
Dział Skarg, Wniosków i Informacji:
tel. (61) 8506075, (61) 6580407, (61) 6580451

Rzecznik Praw Pacjenta: Krystyna Barbara Kozłowska

ul. Młynarska 46,

01 - 171 Warszawa

Bezpłatna infolinia dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 800-190-590
(pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00)

Oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta: www.bpp.gov.pl

drogą elektroniczną:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

telefonicznie lub osobiście:

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta:
dr n. med. Maciej Błaszyk, tel. (61) 8691203, wtorek i czwartek od 12:00 – 13:00, po wcześniejszym umówieniu w Sekretariacie Dyrekcji, ul. Przybyszewskiego 49, wejście A, parter pok. Nr 4,

Dyrektor Szpitala lub jeden z jego zastępców, wtorek i czwartek od 12:00 do 13:00 po wcześniejszym umówieniu w Sekretariacie Dyrekcji, ul. Przybyszewskiego 49, wejście A pok. Nr 3.

 

 

Pacjent niepełnosprawny ruchowo może złożyć skargę lub wniosek w Dyrekcji Szpitala, zgłaszając się wcześniej w Portierni Szpitala (brama wjazdowa, ul. Przybyszewskiego). Przedstawiciel Dyrekcji zorganizuje spotkanie w odpowiednim miejscu.